Sprawdź
kontrahenta

Pytania i Odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

  • Na czym polega filozofia serwisu Skaner Finansowy
  • Czym wyróżnia się Skaner Finansowy?
  • Dlaczego powinienem korzystać z raportów Skanera Finansowego?
  • Jak Skaner Finansowy pomoże mi we współpracy z moimi obecnymi kontrahentami?
  • Jak Skaner Finansowy pomoże mi w ustalaniu warunków współpracy z wymagającymi klientami?
  • Czy Skaner Finansowy pomoże mi ustalić politykę limitów kredytu kupieckiego?
  • Czy raporty zawierają wszystkie dane o moim kontrahencie?
  • Jak Skaner Finansowy pomoże mi we współpracy z nowymi klientami?
  • Czy raporty zawierają wiarygodne (prawdziwe) dane o moim kontrahencie?
  • Dlaczego abonamenty wymagają wgrywania określonej liczby danych?
  • Jak należy rozumieć „minimalną liczbę danych”, której wymaga abonament?
  • Jestem małą firmą. Nie wystawiam 5 faktur miesięcznie, aby skorzystać z abonamentu. Co mam zrobić?
  • Kupiłem abonament, dlaczego muszę zrobić przelew weryfikacyjny 1 PLN?
  • Chciałbym wgrać plik księgowy – co muszę zrobić?
  • Korzystam z księgowości zewnętrznej, czy przygotowanie pliku nie zajmie zbyt długo?
  • Wgrałem plik księgowy. Czy nikt nie będzie miał dostępu do moich danych? Jak zachowam tajemnicę handlową?
  • Czy moje dane będą bezpieczne?
  • Czy mogę korzystać z raportów o zachowaniach płatniczych firm, jeśli nie przekazuję swoich danych?